Usluga Certifikata za udaljeni elektronički potpis dostupna za članove HKOIG

Usluga Certifikata za udaljeni elektronički potpis dostupna za članove HKOIG

U suradnji Agencije za komercijalnu djelatnost (AKD) i Hrvatske komore ovlaštenih inženjera geodezije omogućeno je za članove HKOIG korištenje usluge Certifikata za udaljeni elektronički potpis.

Udaljeni certifikat za elektroničko potpisivanje omogućava izradu kvalificiranog elektroničkog potpisa na daljinu uz autorizaciju pomoću mobilnog uređaja, te za takvo mobilno potpisivanje nije potreban čitač kartica ili računalo.

Ovim certifikatom članovi HKOIG mogu digitalno potpisivati dokumente unutar Sustava digitalnih geodetski elaborata (SDGE) Državne geodetske uprave, te sustava eDozvola i eGrađevinski dnevnik Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i države imovine.

Posebno ističemo kako je ovim Certifikatom u sustavu SDGE moguće jednim potpisivanjem potpisati svu dokumentaciju jednog elaborata dok je korporativnom komorskom iskaznicom za digitalno potpisivanje, koja je trenutno u upotrebi kod članova HKOIG, potrebno potpisati svaki pojedinačni dokument zasebno.

Za aktiviranje ovog Certifikata članovi HKOIG trebaju podnijeti zahtjev AKD-u prema uputama u nastavku ove obavijesti, a troškove izdavanja Certifikata snosi HKOIG. Trenutno važeće korporativne komorske iskaznice za digitalno potpisivanje nastavljaju vrijediti do isteka njihova trogodišnjeg perioda.

Upute:

  1. Zahtjev za izdavanje certifikata za udaljeni elektronički potpis
  • Članovi trebaju popuniti i digitalno sa svojom komorskom karticom potpisati priloženi Zahtjev
  • Potpisani Zahtjev šalje se na mail adresu: ra-ured@akd.hr
  1. Upute za potpisivanje dokumenta Adobe
  • Kako potpisati Zahtjev sa odgovarajućim certifikatom (komorskom karticom)

Nakon uspješno poslanog zahtjeva i obrađenog od strane AKD RA službenika, član Komore će na adresu elektroničke pošte navedenu u Zahtjevu dobiti aktivacijske podatke za registraciju. Mail će stići sa: no-reply@certilia.com

  1. Upute V02 – Aktivacija korisničkog računa

Nakon uspješno obavljenog postupka registracije ako korisnik to nije prethodno napravio, potrebno je aktivirati korisnički račun. Korisniku na e-mail adresu iz zahtjeva stiže poruka sa podacima za dovršetak aktivacije Certilia korisničkog računa.

Svi koji trebaju napraviti aktivaciju korisničkog računa dobiti će e-mail obavijest.

U slučaju poteškoća ili dodatnih upita možete nazvati:

Tehničku podršku RA (kID)

Tel: 0800 0440

E-mail: helpdesk-kid@akd.hr

……

Prilozi (poveznice):