HKOIG za svoje članove osigurava izdavanje Osobnog certifikata za fizičke osobe putem korporativne ID kartice i Udaljenog potpisnog certifikata pohranjenog u oblaku, a članovi su dužni HKOIG-u plaćati naknadu za troškove izdavanja i dostave navedenih certifikata.
Ovi certifikati omogućuju digitalno potpisivanje dokumenata unutar Sustava digitalnih geodetskih elaborata (SDGE), kao i u sustavima eDozvola i eGrađevinski dnevnik Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine.
Troškove izdavanja i dostave Osobnog certifikata za fizičke osobe putem korporativne potpisne i identifikacijske (ID) kartice snosi član HKOIG-a koji je podnio zahtjev za izdavanje navedenog certifikata, u ukupnom iznosu od 23,15 eura, uplatom na:
Primatelj: HRVATSKA KOMORA OVLAŠTENIH INŽENJERA GEODEZIJE, Zagreb, Ulica grada Vukovara 271, broj računa primatelja IBAN: HR7023600001500187724, poziv na broj odobrenja: 8001-OIB ovlaštenog inženjera geodezije, opis plaćanja: IME , PREZIME (podnositelja zahtjeva) - KARTICA
Troškove izdavanja Udaljenog potpisnog certifikata pohranjenog u oblaku snosi član HKOIG-a koji je podnio zahtjev za izdavanje navedenog certifikata, u iznosu od 9,29 eura, uplatom na:
Primatelj: HRVATSKA KOMORA OVLAŠTENIH INŽENJERA GEODEZIJE, Zagreb, Ulica grada Vukovara 271, broj računa primatelja IBAN: HR7023600001500187724, poziv na broj odobrenja: 8003-OIB ovlaštenog inženjera geodezije, opis plaćanja: IME, PREZIME (podnositelja zahtjeva) - UDALJENI
Troškove izdavanja pojedinog certifikata članovi HKOIG-a kao podnositelji zahtjeva uplaćuju na redovni račun Komore, nalogom za uplatu prije podnošenja zahtjeva za izdavanje certifikata.
Razlike među certifikatima:
Osobni certifikat (kartica): koristi se uz karticu koja se umeće u čitač povezan s računalom.
Udaljeni certifikat: koristi se bez fizičke kartice, putem korisničkog imena, lozinke i m-aplikacije, a omogućuje i potpisivanje više dokumenata odjednom (tzv. bulk potpisivanje integrirano u SDGE sustav).
Svi aktivni članovi HKOIG mogu istovremeno koristiti oba certifikata, a troškove nabave snosi Komora.
Načini podnošenja zahtjeva:
Elektronički – digitalno potpisan zahtjev u PDF formatu slati na: certifikati@hkoig.hr
Poštom – vlastoručno potpisan zahtjev ovjeren kod javnog bilježnika poslati na:
AKD d.o.o., Kranjčevićeva 5, 10 000 Zagreb
Osobno – uz osobnu iskaznicu u RA uredu AKD-a na istoj adresi
Napomena: Digitalni potpis mora biti u naprednom formatu elektroničkog potpisa te se može koristiti i e-Osobna.
Pri podnošenju zahtjeva obavezno je priložiti dokaz o plaćenoj naknadi.
Rok valjanosti certifikata:
Korporativna kartica: 3 godine
Udaljeni certifikat: 2 godine
Korisnici trebaju voditi računa o isteku certifikata i na vrijeme podnijeti zahtjev za obnovu.
Tehnička podrška RA (kID):
Tel: 0800 0440
E-mail: helpdesk-kid@akd.hr